Tractor Deserves A Good Cleaning After A Dirty Job | Massey Ferguson 5440

Mehmet Bulut Tanriover
Mehmet Bulut Tanriover

Abi simdi ora buram buram kokuyordur😷😷😷😷

Aylar önce
Ayhan Yildizcoban
Ayhan Yildizcoban

Abi sen neden tırmık kulluanmıyorsun açıkla

3 aylar önce
EMRE YUSUF Kılıç
EMRE YUSUF Kılıç

Abi yideo at😭😭😭😭😭

4 aylar önce
Müşerref İkiz
Müşerref İkiz

Abi traktörü beğeniyor musun tavsiye edermisin yani kralsın

5 aylar önce
Birol Şahin
Birol Şahin

abi biz yine aynı döküyoz ama biz tırmıkl İLK dagıtırıyoz sonrada sürüyoruz

6 aylar önce
Murat Gumus
Murat Gumus

Traktör'ün kabin tanıtımını yaparmisin toprağı'm

7 aylar önce
Murat Gumus
Murat Gumus

Senin emeğine sağlık kolay gelsin toprağı'm yardimseverlik güzel haslet

7 aylar önce
abdurrahman kuru
abdurrahman kuru

Abi kolay gelsin

7 aylar önce
Tolgahan Ayar
Tolgahan Ayar

fatih abi video gelmiyo

7 aylar önce
Murat Çolak
Murat Çolak

Fatih abi bu senin Massey in kollardan mı geliyo sesler

8 aylar önce
Sevgi Poyraz
Sevgi Poyraz

senn bu ısı para lamınyapıoN ABIIIIII

9 aylar önce
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun

Doğal parfüm abi😂

9 aylar önce
Elveda Kafalı
Elveda Kafalı

Abi o çoban çıksın

9 aylar önce
Hulya Karauzum
Hulya Karauzum

ABİ SEN YAPARKEN BEN YORULDUM Bİ İLERİ Bİ GERİ

9 aylar önce
TORNA TV
TORNA TV

Kardeşim İş Makinan sıcakken yıkamanı tavsiye etmem

Yıl önce
OGÜN ÖZTUNÇ
OGÜN ÖZTUNÇ

slm abi hangi memleket

Yıl önce
Mustafa Eroğul
Mustafa Eroğul

Abi inceleme videosu gelsin

Yıl önce
Egə
Egə

Traktör içi Kamera açısı çok güzel rica etsem hep böyle çekermisin ?

Yıl önce
Deutz FahrSDF
Deutz FahrSDF

TESVİYENİN AĞZINI ÇEVİRSEN DAHA KOLAY OLURDU

Yıl önce
ERDEM xdadaş
ERDEM xdadaş

Abi sen nerelisin

Yıl önce
Muhammed Hancıoğlu
Muhammed Hancıoğlu

Traktör tanıtım videosu gelicekmi

Yıl önce
aa bb
aa bb

Seviliyorsun Abi Birde Yaşıyorsun Bu Hayatı.

Yıl önce
Eyup 66
Eyup 66

https://youtu.be/qBtVK5dXWY0 Eski yöntemle yonca bicimi

Yıl önce
tolga eski
tolga eski

Bence bu traktöre film çekmen gerekiyor ben denedim güzel oldu sende dene

Yıl önce
İbrahim Duman
İbrahim Duman

Bi ara traktörünüzü inceleme videosu cekermisiniz

Yıl önce
Sultan Ahmet
Sultan Ahmet

berkay karadenizde 96

Yıl önce
hakan
hakan

Maddeyi kaça aldın

Yıl önce
hakan
hakan

Maddeyi kaça aldın

Yıl önce
عبدالعزيز البلوي
عبدالعزيز البلوي

مشاء الله عليك اتمنى اكونك عندك لإني احب التركتورات وعمل الصيانه

Yıl önce
mehmet yalçın
mehmet yalçın

Abi geliyor lar tarladan 1 lira atıp traktör ün bokunu püsürünü döküp gidiyorlar sonra yerde pislik bırakıp gidiyorlar burdada keşke traktör yıkatmasa petroller.

Yıl önce
Yüksel Eryenen
Yüksel Eryenen

kokar mokar tok tutar

Yıl önce
Batuhan Bolat
Batuhan Bolat

Traktöre bakım videosu gelsin

Yıl önce
Srcn Kzldg
Srcn Kzldg

Beyfendi kişiliğin ve bilginle köyde çalışıyor olman ne kadar güzel bişey. Ilgiyle takip ediyorum. Aynı zamanda çok da beceriklisin. Başarılarının devamını diliyorum. Kolay gelsin.

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim :))

Yıl önce
Alişan Dokuz
Alişan Dokuz

Keşke bizim köyün de yakınında böyle petrol olsaydı da karcher a 1800 bayılmak zorunda kalmasaydım...

Yıl önce
Barış Zengin
Barış Zengin

Kullandığın kameranın markası ve modeli nedir ?

Yıl önce
Mustafa Dinç
Mustafa Dinç

👑KRAL👑

Yıl önce
Emir Bayraktar
Emir Bayraktar

Abi 5440 ile neden hiç tarla sürüm videosu gelmiyor?

Yıl önce
Erdem Ünal
Erdem Ünal

Abi dedenin motorunu kırmızı boya sana bu arada kolay gelsin

Yıl önce
oyun tv
oyun tv

Abi para kazanmak istiyorsan köy yakınına oto yıkama aç çiftçiler gübre işi bitince gelir

Yıl önce
Sccvbxchh Cvbvcxzx
Sccvbxchh Cvbvcxzx

fazla yıkama pas olur iğliğin için abi

Yıl önce
Yusuf Dirik
Yusuf Dirik

Fatih abii videooo at

Yıl önce
Hatip Akçelik
Hatip Akçelik

Fatih abi numaranı ver sene sana bir kaç sorum var

Yıl önce
Seddar Kutsal
Seddar Kutsal

3.23 deki ses 👑KRAL👑

Yıl önce
Ömür Doğada
Ömür Doğada

Fatıh bey ben amazonormanları kabile reisi Çiçikokonat kabilemde bundan sonra sizin kanalınızı 7/24 izleme kararı aldım internetimiz olmadığı için izliyemiyoruz bu yüzden karardan vaz geçtim.lafı fazla unuzatmıycam zira ateş sönücek dumanla haberleştiğimiz için şehirdeki dostuma mesajı anlatamaya bilirim.Kabile reisi olarak diyorum ki kokona kokona kokonata kokona yani diyorum ki bir mumdur iki mumdur üç mumdur oy üç mumdur. 😂

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Kanka oruç başına mı vurdu yine 😂😂😂

Yıl önce
Serdar
Serdar

Başlik neden Almanca?

Yıl önce
⚠RUHİ_:DD⚠
⚠RUHİ_:DD⚠

alla sana 3 traktör nasip hetsin amin seni seviyom böyle videolar çooook güzel :) videoyu beğendim abone zaten olmuştum önceden bildirimde açık sen atınca görüyom seviyom :)

Yıl önce
Oguz Cataltepe
Oguz Cataltepe

Traktörden memnun musun.

Yıl önce
Serhat Deniz
Serhat Deniz

Yanlış görmediysem tekerleklerdeki ağırlıkları sökmüşsün sebebi nedir

Yıl önce
Bereket Küçükaydın
Bereket Küçükaydın

Instagram kullanıyor musunuz?

Yıl önce
BEDİRHAN KOCAARSLAN
BEDİRHAN KOCAARSLAN

Allah size güç kuvvet versin maşallah

Yıl önce
abdil aydin
abdil aydin

Kardeş kazayağı takip ta yapaydın ön numara olurdu nacizane fikrim

Yıl önce
Mahmut Güzel
Mahmut Güzel

Reis arka tekerleğin neden ağırlıkları yok

Yıl önce
Yusuf Emek
Yusuf Emek

Böyle enteresan şeyler hep benim başıma gelir diyişin gece gece güldürdü Allah da seni güldürsün hayırlı geceler 😄

Yıl önce
Ser kan
Ser kan

Fatih klimaci bi abin olarak ön radyatörleri çok güzel yıka klima sistemi için önemli .kabin fitrelerine hava tut ☺Allah cc işini gücünü ras getirsin. ...

Yıl önce
Ser kan
Ser kan

@Fatih KAYA soy isimlerde aynı zaten amca oğlu diyecem sana. ☺👋

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Tamamdır :))

Yıl önce
Ser kan
Ser kan

@Fatih KAYA eyvallah kardeşim klima ile sıkıntın olursa burdayım.

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Bilgiler için teşekkür ederim Allah seninde işini güçünü ras getirsin :))

Yıl önce
Mustafa official
Mustafa official

yalnız sıcak motura su dökülmez.

Yıl önce
Ergin Polat
Ergin Polat

kolay gelsin

Yıl önce
Erkan YALÇIN
Erkan YALÇIN

Kardeşim traktör hararetli değilmiydi hemen soğuk su tuttun zarar değil mi traktörün metallerine

Yıl önce
Kenan
Kenan

Takipteyim daha fazla video bekleriz 🙂 bu arada çiftçiler bayramınız kutlu olsun

Yıl önce
Berkay Kayaoğlu
Berkay Kayaoğlu

Abi lastikteki yazılar için beyaz kalemler var boyarsan güzel durabilir

Yıl önce
Berkay Kayaoğlu
Berkay Kayaoğlu

Yada gri varsa oda olabilir

Yıl önce
Yusuf Baron
Yusuf Baron

Abi lastiklerdeki yazilari beyaza boyasan cok sekil durar

Yıl önce
Kamil Yilmaz
Kamil Yilmaz

Bu işi ben yapana kadar en iyisi sensin😉

Yıl önce
İsa Akkurt
İsa Akkurt

Abi kaportanın önündeki kırmızı telleri siyah a boya daha iyi durur

Yıl önce
Halit Akyol
Halit Akyol

Eline sağlık Fatih abi mükemmel iş çıkarıyorsunuz.

Yıl önce
YUNUS EMRE EKER
YUNUS EMRE EKER

Bizde de böyle https://youtu.be/BCog1MxQa2Q https://youtu.be/7KD_eK6jXm0

Yıl önce
efsane kişi
efsane kişi

O bölgede Arazi yok tarla yok dağ taş her taraf

Yıl önce
oemab Taş
oemab Taş

Abi lastiklerin yazılarını boya

Yıl önce
Burhan Biberci
Burhan Biberci

kaç dönüm tarla işliyorsunuz?

Yıl önce
Emin Güngör
Emin Güngör

Maşallah fatih abim seni severek izliyorum abi traktörün çok güzel abi allah kaza bela vermesin

Yıl önce
Eren Bektaş
Eren Bektaş

Abi forda bi tente taktır o şekilde sakat oluyor.

Yıl önce
Burak Gülenç
Burak Gülenç

Iyi uğraştın ya uyuz oldum nasil sermis adam o gubreyi

Yıl önce
Furkan Gunhan
Furkan Gunhan

Kral adamsın eline sağlık gönlü güzel insan 🤗♥️👋🏻👋🏻

Yıl önce
Ishak Akyol
Ishak Akyol

Abicim video güzel olmuş elerine sağlık ama bence traktörü fırçalarken ilk önce camları fırçala ondan sonra tekrrlekleri

Yıl önce
Yasin YILDIZ
Yasin YILDIZ

Abi videoların çok güzel daha fazla atarsan iyi olur

Yıl önce
v1VorteXX
v1VorteXX

Traktör mis gibi oldu bee

Yıl önce
Senol Saracoglu
Senol Saracoglu

Selamün aleyküm hocam İyisiniZ inşallah. Bursa'dan ben traktor alcam bitane fort 3000buldum 75model hocam kullandım.azbi vitesleri zor geciyoo debriyaja basınca vitese elle vurunca geciyoo normalmi hocam sizce

Yıl önce
nur{} Özdemir
nur{} Özdemir

👏👏👍

Yıl önce
Nurullah Cakir
Nurullah Cakir

Eşşek kadar motor ufacık taşı itemiyor🤣🤣🤣🤣

Yıl önce
Tayyip Erdoğan
Tayyip Erdoğan

Abi agro tv işi noldu

Yıl önce
Muhammet Arslan
Muhammet Arslan

Abi çok hayır seversin sen gibi adam ı bulamayan sagol

Yıl önce
Alper Çalışkan
Alper Çalışkan

Abi eline sağlık kolay gelsin 😊👍❤❤❤

Yıl önce
Berkay T.
Berkay T.

o köpükler sıkıntılı abi sıkma bence porsche fıyatına traktor yazık

Yıl önce
Hasan Savaş
Hasan Savaş

Kardeşim kolay gelsin seni seviyorum güzel vidyolarin var.begeniyorum. Bende Massey 175 lik var. Bu işler karşılıginda birşey aliyomusun. Sadece merak.

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Durumu iyi olmayanlardan almıyorum

Yıl önce
Olcay Bal
Olcay Bal

Bence o kamyon u itekleseydin

Yıl önce
Miền Tây TiVi
Miền Tây TiVi

Nice vid bro

Yıl önce
Mertcan Toptaş
Mertcan Toptaş

Reis videoların devamını beklemedeyiz.

Yıl önce
MȺssɇɏ Fɇɍǥᵾssøn
MȺssɇɏ Fɇɍǥᵾssøn

abi gübreyi topraka karıştırmak nasıl bir işlem ?

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Pullukla sürmek mesela

Yıl önce
MȺssɇɏ Fɇɍǥᵾssøn
MȺssɇɏ Fɇɍǥᵾssøn

abi normal gübre dagıtıcılarla yapsan daha mı verimli yoksa senin yaptıgın gibi gübreyi dagıtmak

Yıl önce
Nurulah İlhan
Nurulah İlhan

Yalnız 10 numara oldu ellerine sağlık.

Yıl önce
Nurulah İlhan
Nurulah İlhan

Bafra ya gel lazer yapalım :)

Yıl önce
murat çelik
murat çelik

maşallah traktörün güzel kolaylıklar diliyorum

Yıl önce
Emir Yılmaz
Emir Yılmaz

Abi hidrolik yağı mı bitti gıcırdıyor

Yıl önce
Mehmet BOSTANCI
Mehmet BOSTANCI

Massey ve Ford 3000 Kaç Model acaba?

Yıl önce
Zafer Ali KARAKOÇ
Zafer Ali KARAKOÇ

abi ekinler ne oldu senin bi video atsana

Yıl önce
Mehmet BOSTANCI
Mehmet BOSTANCI

Kolay gelsin kardesim Kastamonu Daday dan takipcinim selamlar..Allaha emanet..

Yıl önce
Oguzhan Erisgin
Oguzhan Erisgin

Masseyin kornasini degistirsene

Yıl önce
BSYsnshsus
BSYsnshsus

Lastikleri temizle çünkü o inek boku çürütüyor lastikleri çatlatır

Yıl önce
Mustafa Çetin
Mustafa Çetin

Abi cevap verir misin bilmiyorum ama sorucam sen iyilik içinmi yapıyorsun bu işi para içinmi hem traktörün ekipmanı yok yeni Alcan diyorsun hani deneme tarlası ektim ürüne bakıp sonra ekipman Alcan dedinya ya köy muhtarisin ya baban muhtar ya çok para var saygılar seviliyorsun abi 👍

Yıl önce
Fatih KAYA
Fatih KAYA

Kardeşim kiminin parası kiminin duası hesabı yapıyorum işleri şuan anca traktörü aldık borcunu ödedikten sonra ekipman falan alıcaz Allahın izniyle

Yıl önce
Erhan Bostancı
Erhan Bostancı

Abi kolay gelsin masseyi tesviye küreğiyle görmeyi özlemiștik. Video güzel olmuș eline sağlık 🚜 👍.

Yıl önce
Berk Şahin
Berk Şahin

Abi ford un el frenini tamir etsene ya da yaptırsana

Yıl önce
Baran Karataş
Baran Karataş

Kardeşim eline sağlık traktörün maşallahı var kazasız belasız inşallah.

Yıl önce
Hakan Altın66
Hakan Altın66

Fatih kaya önceden 5410 mu vardı sende

Yıl önce
Ali Özcan
Ali Özcan

Arkadaşlar Fatih arkadaşımız gibi benimde tarım kanalım var beklerim herkesi :)

Yıl önce

Sonraki

Steyr'e Veda! Yeni Traktörümüz New Holland TD80D

28:07

Steyr'e Veda! Yeni Traktörümüz New Holland TD80D

Berkay Karadeniz

görünümler 392 B

Masum 495. Bölüm Final Fragmanı - 30 Temmuz Cuma

1:09

Masum 495. Bölüm Final Fragmanı - 30 Temmuz Cuma

Kanal 7 Dizileri

görünümler 307 B

Making Stump Grinder

24:19

Making Stump Grinder

Workshop From Scratch

görünümler 1,3 Mn

Cab View | Fendt Farmer 411 + Sfoggia K4 sf | Sowing Wheat

40:47

1890 Cheese Wheel Cutter Restoration - Cast Iron

20:01

1890 Cheese Wheel Cutter Restoration - Cast Iron

Rescue \u0026 Restore

görünümler 1,4 Mn

DIY Tipper Trailer

16:23

DIY Tipper Trailer

Mateusz Doniec

görünümler 781 B

Masum 495. Bölüm Final Fragmanı - 30 Temmuz Cuma

1:09

Masum 495. Bölüm Final Fragmanı - 30 Temmuz Cuma

Kanal 7 Dizileri

görünümler 307 B

Hızır ve Fahri'yi boğazından astılar! - EDHO Efsane Sahneler

11:05

Hızır ve Fahri'yi boğazından astılar! - EDHO Efsane Sahneler

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 277 B

Çukur | Celasun'dan Mekan Baskını!

11:59

Çukur | Celasun'dan Mekan Baskını!

Çukur

görünümler 278 B

Hidra - Dip (Official Video)

2:49

Hidra - Dip (Official Video)

Hidra Official

görünümler 118 B

All 30 First Round Picks | 2021 #NBADraft

30:35

Måneskin - I WANNA BE YOUR SLAVE (Lyrics/Testo)

2:55

Special For Girl's 🔥 #missionsavenirbhaya#commandofitnessclub

0:10